Trötter

Tröööött! haha, är trött jämt, ja vet. Men skolan och allt drar på krafterna :P   Idag gick jag upp tidigt och mötte Jessica så vi gick till jobbet och jobba två timmar, sen gick vi till skolan och var där på några lektioner, sen direkt efter skolan gick vi ner till jobbet igen och jobba 3 och en halv timme. Sen gick jag upp till Mattias, och ja nu sitter jag här. Sitter och väntar på att han ska komma hem :) Tråkigt att vara själv hemma!

Förra veckan i skolan beställde vi förresten hem våra studentmössor. Den gick på 712 kr. Så himla dyrt för att bara andvända en kväll! Men ändå vill maqn ha de bästa. Haha :P


Bild tagen från internet!


Och jag vill ha SOMMAR NU DIREKT!!


Sen saknar jag min lilla sötnos! <3



Kommentarer
Postat av: sofiiiiia :)

jo det har vart bra :) lite seg och trött idag bara ;) haha, jaha jo jag bor i fagersta :)

kra

2010-02-01 @ 19:44:58
URL: http://sofiagranstrom.blog.se
Postat av: Sofiiiia :)

sv: jo måndagar är ju som dom är :) vart bor du nånstans då? :)

kram

2010-02-01 @ 21:59:20
URL: http://sofiagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0