Avatar

Börjar bli lite bättre med sjukan. Har inge ont i huvudet längre och de är de skönaste :) Nu är jag mest förkyld :/ Igår var jag med Amanda och Mattias till Danne och corre och vi åt god mat som corre hade gjort! Sen spela vi lite spel. Sen gick dom ut på krogen så vi gick förbi en fest där Mathilda och Therese var på så jag och Amanda gick upp dit ett tag innen vi gick hem igen :) Idag var jag iaf ner med mitt UF företag till Högbo och där vart vi fotade, ( vi skulle ha kort till UF ) . De var svinkallt, vi stod i bara linnerna ute i kylan, men hoppas de vart bra kort iaf, de tror jag :)
Jag fick åka hem lite tidigare för jag vart helt yr och mådde jätte illa :s De känns lite bättre nu på kvällen iaf, när man fått vila lite :)

Nu kommer Danne och Corre snart och plockar upp mig, Amanda och Mattias för vi ska till Västerås och kolla på Avatar. Hoppas den är lika bra som alla säger :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0