Trööööött

Igår var jag och bada med Mattias, Cribbe och familjen på badhuset efter skolan :) Sen följde Cribbe och Rebecca med mig & Mattias hem och sova kvar. Vi åt pizza och kolla på Green Street Hooligans.

Nu vakna jag precis och de är Lördag redan, jag ska upp nu och klä på mig och fixa lite, sen ska jag&älskling till hans föräldrar och äta middag :)
Men läste precis aftonbladet. haha


Hahaha, hon borde fått mkt värre straff :o

Sen var de skottlossning inatt vid krogen "trapper" inatt, jävla idioter! Dom hade skjutit sönder rutorna, sen bara stuckit, som tur var vart ingen skadad!


Nu ska vi åka, skriver mer sen :) Pusshej

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby !

Shit.. hur fan kan man sitta ihjäl ens kille :p

2010-01-23 @ 23:31:20
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Sofiiiia :)

jaha, vad trevligt :)

jag va ute hela kvällen igår å åkte bil med massa folk åså :) så hann inte skriva nånting igår :P

kram

2010-01-24 @ 13:16:48
URL: http://sofiagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0