Göteborg

Efter vi campat i Helsingborg två nätter åkte vi till Göteborg och bodde på ett hotell en natt :)
Gick och kollade i affärer på avenyn, köpte lite nya kläder. Lägger upp kort på allt jag köpt sen :) BTW. glömde skriva i  förrea inlägget, innan vi åkte till Helsingborg åkte vi förbi Ullared också och shoppa, nice! :)
På kvällen gick jag och Mattias en kvällspromenad också på avenyn, vi satte oss vid en mysig båtpub och drack en varin öl innan vi gick tillbaka till hotellet :)


Vi utenför hotellet :)

Vi åt jätte god Buffè på hotellet, tror alla vart skapligt mätta efter den middagen! ;)

Morgonen efter åkte vi till Liseberg och det var jätte mycket folk och riktigt varmt! (Y)



Stefan i kanonen :P

Lisebergskaninerna ;P



Mattias skulle bevisa att han var stark ;) Pappa gjorde också ^^

Och jag skulle bevisa de också ;P

Jag och Elsa :)

Balder

HAHAHA, snygga vi är xD



Kommentarer
Postat av: Lina

Söt <333 åkte du hang hai den äe rolig :D <3

2010-07-16 @ 10:53:20
URL: http://baraenligtmittliv.blogg.se/
Postat av: Wiccy

Var Balder läskig att åka? :P

2010-07-16 @ 19:29:41
URL: http://wannaknowmysecrets.devote.se
Postat av: Lina

Söt <333 åkte du hang hai den äe rolig :D <3



(skiriver igen råkade ta bort mina kommentarer xD <3

)

¨

hanghai äe den dära röda som åker på en bana och snurrar :D

2010-07-22 @ 16:50:29
URL: http://baraenligtmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0