Hemma igen, stor uppdatering!

Nu sitter jag hemma i soffan igen, har vart en jätte rolig semester! :) först åkte vi till Per och Gunilla i Habo. När vi kom dit vart de att ta de lugnt ett tag, åt lite mat och hade trevligt.

Huset =)

Dagen efter åkte vi till ett fik och fikade och pratade lite innan vi skulle åka vidare.

:)

Stefan och Mattias satte sig på dem små stolarna och borden, där passade dem ;) haha

Det var jätte roligt att träffa Per och Gunilla, var längesen vi träffade dem så vi hade lite att prata om :)
Sen åkte vi vidare till Ätran där pappa skulle spela med sitt band, så vi tältade där och lyssnade på lite band.


Stefan steker, det var riktigt varmt hela veckan! (y) De har legat mellan 30-34 grader..

Jag och Mattias :)

:)

Kärlek;*

Min bror

Syskonen :)

Stället där pappa spelade på :)

Älsklingen

Elin, jag och Elsa :)

puss

Stefan, Elin, Mattias och Elsa :)

Pappa spelar :)

Pappa som spelar gitarr och sjunger :)


Igen :)


Sen hitta vi på en pool på campingen, bada både pool och i sjön som låg precis breve. :)





Stefan, fem minuter senare när han dykt i upptäcker han att telefonen ligger i fickan;P haha smart ! ^^


Jag, Elin och Elsa




När vi campat där åkte vi vidare till nästa camping i helsingborg, det var en mycket större camping. Skriver om de i nästa inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0