Jobbintervju

Jobbet idag har gått bra, har vart en dag om gått rätt snabbt :) Vu har nyss vart och hälsat på babys föräldrar, dom hjälpte mig att fylla i lite papper :P Idag fick jag ett oväntat telefonsamtal. Förra veckan satt jag på arbetsförmedlingens hemsida och sökte lite jobb, eftersom jag lär ha jobb efter jobbperioden är slut på ok kundservice, så jag skicka lite till olika annonser och så ringde en idag och ville ha ett personligt möte imorgon för intervju. Så imorgon ska jag på anställningsintervju. :D Det är som dealer, Croupier och kassatjänst på olika krogar om jag förstått de rätt ;P Aja, bara hoppas man får de så man får lite mer extrapengar :) (y)

Slänger in en gild på mig och min bror från studentdagen!

:)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ska dela ut flyers :D hehe

2010-07-28 @ 19:14:44
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0