Uppdatering

Oj, nu har jag haft fullt upp, har inte hunnit skriva :P
Men min lilla syster Amanda har sovi thär nu två nätter, och hon blir kvar en natt till :D Skoj!
Igår var jag på stan och träffa massa kompisar, vi til trapper och kingen och tog några cider med Melinda, Madde och Maria. Dä träffa vi Emelie A, Crille, Bettan, Vickan, Therese, Viktoria och många fler. :) Jätte trevligt att gå ut och träffa lite folk :)


Emelie, jag och Melinda :)

Maria, Madde och Crille :)

(y)

Sen fick jag jobbet som dealer :D Dom ringde dagen efter intervjun, det hade vart runt 400 som hade sökt, men de vart bara jag och 4 till som fick de! Man känner sig ändå lite stolt ;)
Idag var jag iaf på utbildning, och de gick ju bra. trevligt folk också :) Imorgon ska jag dit direkt efter jobbet också, sen blir de på Lördagen också :)

Imorgon blir en riktigt stressad dag, först jobba till fyra sen direkt upp till utbildningen för den börjar kl åtta, sen vara där till 7 typ, hem och fixa mid, duscha och allt, sen till min mamma, sen blir de utgång och kolla på The poodels :)

Söndagen ska bara bli en slappdag hoppas jag :P

Jag har även fått min mobil och mina kläder från nelly :D Skorna var tyvärr slut :(
Bilder på kläderna på mig kommer sen när jag har tid att knäppa ;)


Jätte gammal bild på mig och min syster Amanda :)

Nu ska jag vara social med min syster och älskling . Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0