BAL!

Imorgon är det bal ;) och de känns overkligt. Vi är i sista veckan i skolan.. snart kommer vi ut i arbetslivet!
Idag var vi på picknik i Visentparken med klassen, mentorer, rådgivare, Chef på olika banker, VD till UF och massa folk. Vi åt middag och sen fick vi alla UF företag ha ett varsitt tal, som gick.. ja, vad ska man säga, sådär :P haha.. Iaf så åkte vi tillbaka till stan sen, kollade runt i lite affärer och solade en sväng. Sen hem, jag och Mattias skrev ner en handlingslista på allt som skulle handla, ner till stan handlade på bolaget och affären. Sen hem och nu åt vi precis, var vrålhungrig, men nu är jag mätt och belåten :)


Min dricka under veckan ;P

Nej, ikväll blir de duschen och förbereda lite för morgondagen. Ska upp rätt tidigt för ska till Anna som ska fixa mitt hår till balen :)


En riktigt sliten Emelie -.-


Darkness

Skriver kanske mer sen :) Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser riktigt gött ut det där ;)<3

2010-06-07 @ 19:26:49
URL: http://emselie.blogg.se/
Postat av: Camilla

SV: tack tjejen! kul att du tog dig tid å läsa! :)

2010-06-08 @ 01:48:56
URL: http://camillanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0