Soliga dag!

Idag var jag först till skolan och fick reda på lite betyg :) Sen drog jag, Ida och Emelie ner till stan och köpte oss en glass och stekte (y) Sen åkte Ida hem och städa eb snabbis, så jag och Emelie gick ner på holmen ett tag och tog de lugnt :) Sen gick vi hem, jag hämta bikinin och böt kläder, sen mötte jag Ida igen och vi gick till holmen och sola, vi låg där ca 2 timmar, och vi vart helt slut efter ett tag, så jävla varmt! Men man ska inte klaga ;)
Så nu kom jag precis hem, och väntar på min älskling som slutar om en kvart. Då blir de mat, sen till mamma, för vi ska hjälpa till att flytta saker till den nya lägenheten ! :)

Han lite ändringar om min balfrisyr nu också.. ;)

Kollade precis på ett videoklipp, helt sjukt är de. Jag fattar inte hur föräldrarna kan tillåta sånt! :o




Kommentarer
Postat av: alexandra

men guud? :O hur kan amn låta ett barn röka överhuvudtaget?

2010-06-04 @ 08:57:10
URL: http://aalmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0