Studentlekar/skolavslutning

Studentlekarna i Tordags var skit rolig! Dagen började men förfest hos Emelie A, där böt vi om och sminkade oss, och alla såg jätte roliga ut ;D Sen gick vi mot skolan och sjöng hela vägen olika ramsor, (y) :D När vi var i skolan så började studenlekarna, men alla var rätt fulla, så de var inte direkt seriöst ;) Alla kasta vattenballonger på varandra :P Sen gick vi ner till Pizzza huset och alla köpte pizza ^^

Sen var jag tvungen att åka hem lite tidigare, för jag skulle på mina småsyskons skolavslutning. Så jag böt om och bytte kläder, sen åkte vi dit, Elin och Elsa var jätte duktiga, dom spela gitarr själva också inför alla :)
Sen åt vi middag tillsammans, Jag, Mattias, Anna, pappa, Elin och Elsa :)


Foto: Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0