Uppdatering

Nu var de ett tag sen jag skrev :/ jag har verkligen haft fullt upp! Har jobbat varje dag, sen både måndag och tisdag har vi flyttat saker till sent på kvällen. så ja, de har vart fullt upp ;) Men äntligen är hon ute, och de känns så jävla bra!! (y)

Pappa bjöd mig och Mattias på tai på lunchen igår ockå, riktigt gott! :) Idag har jag lovat mig att bara ta de lugnt, men så blir de nog inte, lär laga mat snart, tvätta, ska följa med Mattias på promenad med hunden sen, och de blir säkert nått mer också :P

Fick ett presentkort på NetonNet av pappa i studentpresent förresetn, så håller på och kollar runt litevad de är jag vill ha :P


De är så svårt :P Men tror jag ska spara de ett tag till jag hittar nått jag verkligen behöver och vill ha.

Elin och Elsa var här i Lördags också vi hade lite myskväll :) Simba var här också

Så söta så :)

Tänkt slänga in några kort från Studentdagen som jag hittat ^^

Hp07<3

:)

Sen på krogen, (Jag vid pilen) Orkar inte ladda upp fler såna bilder nu :P

Senpå vägen hem så åkte jag runt lite med Mattias kompisar ju som jag minns lite svagt sådär :P Hur fula som helst, men jag bjuder på mig själv som vanligt ;)

Haha, jag var rätt kalas där ;P

hahaha

Aja, nu ska jag nog börja med lite mat :) PUSSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0