Dagen

Idag försov jag mig, buhu.. missade i-valet, sen gick jag och Jessica och testade våra balklänningar igen, och det börjar lika nått nu.. hon sa att dom skulle vara klara på Onsdag, men tror inte riktigt hon hinner det, menmen.. man kan ju hoppas att dom blir klara då! :D

Sen hade vi Svenska, ingen seriös lektion direkt, alla i klassen satt och planerade studenten, hur vi ska göra med fester, presenter osv.. =)

Sen hade vi sista nationella engelsa.. de var "speak", fick iaf godkänt, huvudsaken de! :)

Sen jobbade vi lite med UF, och gjorde klart Årsredovisningen och postade den till ungföretagssamhet.

Efter det drog jag och Jessica ner till MT´S och solade, de var skönt, känner mig lite brunare iaf >.< hihi, men får se hur länge de håller i sig ;)



Och nu slutligen sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet, vi ska väl äta nått sen kanske vi ska iväg :)

 

Hörs sen , PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Du måste visa bild på klänningen sen:D



Svar: Haha KÄNNS som det var evigheter sedan jag partade men det är nog inte det... Haha, men jag tackar för festandet du gav mig;)

2010-05-17 @ 18:49:11
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :D

Är allt bra med dig idag då? :)

2010-05-17 @ 20:14:02
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0