Tacos

Idag vaknade vi inte fören typ kl två, vilade ut lite var helt slut ^^ Vi tog en dusch och åt lite macka med stekt ägg på balkongen, var så skönt väder! :)
Sen städade vi undan lite och gjorde fint. Sen kl 5 åkte vi till Anna, där pappa var barnvakt åt Elin och Elsa, där åt vi god tacos och hoppa studsmatta ;)


Mattias äter lite efterrätt

Jag

Min pappa

Jag och Älskling <3

Jag, Elsa och Elin, de var hoppa studsmatta tills vi vart helt slut ;)

När vi vart där, åkte vi till Mattias föräldrar och prata lite, sen åkte vi hem vid åtta, då kom Amanda och Henri förbi en sväng och vi prata lite allt möjligt :)

Och nu är de redan kväller och jag ska lägga mig breve älskling snart och kolla på film :)
Och imorgon är det skola igen :( Segt, hälften av klassen är ju i Cypern nu så hoppas de inte blir så mycket att göra nu sista veckan :P

Nu ska jag se på film, PUSSSS;*

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Härligt:D Är jättesen med att svara men har varit förjävla lat.. Blev skitsugen på tacos nu tack vare detta inlägget haha:D

Med mig är det bra:D

2010-05-31 @ 18:04:28
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0