Fredagen

Nu kom jag precis hem till Avesta igen, har varit hos Anna hela helgen :)

När jag kom till Anna så åt vi först kycklinggryta, skit gott! Sen efterätt vart de glass och jodgubbar! MUMS . Sen började vi fixa oss och dicka lite..


Jag & Anna

Vi igen! :)

Jag packar min väska ^^

när vi var klara så skulle vi ner på krogen. Pluto, men då kom Anna på att vi skulle ta cykla ner till stan, för vi skulle hinna in innan 23.00, för att få fritt inträde, så turen ner var snabb men lite vinglig ;P Tyvärr hann vi inte ner i tid, så vi fick betala ändå :( höhö. Där inne var det skit mycket folk så de knappt gick att dans, men de var roligt, vi träffa lite nytt folk vi prata med ;P Och vi dansade mycket! (y)
Lite vimmelbilder från pluto!




Jag och Anna kom med på en av bilderna, men bara vara hår kom med på bild ;)

Iaf, sen slutade de, och vi gick ut för att sätta oss ett tag utanför, då kom de fram lite folk och prata med oss, skit roliga var dom! Sen när deras taxi kom så började vi också gå hemåt. Vi skulle på efterfest hos någon som Anna kände, men de vart aldrig av eftersom de började regna, sen vart de läggdags! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0