Besök

Idag kommer två andra av mina syskon. Amanda och Rebecca :) Amanda kommer nog lite tidigare så hon kommer vara med mig på jobbet sista timmen antagligen, blir trevligt! (y) Har pannkakor till matlåda idag, ååhh jag blir så hungrig när jag tänker på de ;P

Gamlare bild på mig :)


Sötnosen Amanda :)<3

Ska jobba på Star hotell ikväll också, känner mig inte alls taggad vill jag lova. Men när jag slutar så ska jag och Amanda gå och handla lite mat, sen möta upp Rebecca, sen hem så ska jag och Mattias fixa tacogratäng, MUMS! :D Sen blir de att umgås med mina syskon, kanske sjunga lite Sing Star igen ;) Haha sen kommer dom få klara sig själv tre timmar på natten när jag jobbar om Mattias inte är hemma då :) Kvällen återstår att se !  ;P

Pusssssss



Kommentarer
Postat av: rebecca

Åh vilken mysig kväll du kommer få :) Jag förstörde det när jag spelade fotboll när jag var mindre. Så gav jag upp fotbollen, fortsatte med handboll - men det funkade inte. Sen så testade jag dans. Höll på i ca 3 år. Det funkade, men var jobbigt för knät. Men bara för att jag gillade det så mycket så fortsatte jag :P sen fick jag tillslut ge upp. Dansade street, mtv grounding och jazz. sen testade jag på lite locking också ;D

Jo men tänk dig alla pyramider :D as coolt ju! kram <3

2010-10-08 @ 13:28:57
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0