ledsen i ögat

Åhh. Fick inge mer på OKQ8 kundservice. :( Så nu kommer jag bara jobba här till sista oktober, de känns så tråkigt och jobbigt. Har vant mig nu vid den här livsstilen och nu kommer jag inte få nå pengar alls och bara sitta hemma och tråka hela dagen till älskling kommer hem. Kommer inte ha nå pengar att göra nått för. De jag måste lägga pengarna på är typ, mat, hyra, el och allt sånt, så värdelöst! Min chef sa iaf att hon var jätte nöjd med mitt arbete och tyckte jag jobbat jätte bra, anledningen till att jag måste sluta är att de minskat ner så mycket med ansökningar, så vi behöver inte vara två på de, så nu får Maud ta hand om de själv :) Min chef sa också att om de skulle blir mycket ansökningar igen eller om någon var sjuk så skulle hon ringa mig, så jag kanske får lite extrajobb iaf, men jag vill ha heltid! :/ Aja, bara se framåt och börja söka nytt. Har sökt 3 jobb idag redan bara för jag har typ panikångest ;P haha, nej men känns bättre när jag gjort de. När jag prata med älskling imorse om jobbet fick jag klump i magen & halsen och kände hur jag bara ville gå hem. Men nu har jag samlat krafterna igen och snart slutar jag jobbet för idag :)




Efter jobbet måste vi storhandla, sen äta innan dansen börjar ikväll, och måste lära mig danserna innan nästa fredag, annars kan jag inte vara med på uppvisningen, och vill verkligen vara med, så hoppas jag lär mig fort nu! =)

Pusssssss


Kommentarer
Postat av: syster<3

Tråigt :(<3

2010-10-18 @ 22:55:50
URL: http://rebeccaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0