Stockholm

Kom precis hem från en underbara helg i Stockholm med min älskling! <3 Vi åkte tidigt på Lördag morgon så vi skulle komma i tid till Stockholm.


Fick den här i present av Mattias när jag fyllde år, så det är de här vi vart på i helgen, eller från Lördag till Söndag. :)

<3

Hotellet

När vi kom dit så parkerade vi på ett ställe mitt i Centrum, så skulle vi leta efter vårt hotell, vilket tog rätt lång tid eftersom allt såg lika dant ut typ ;P haha . Men tillslut frågade vi en och det visade sig att hotellt var brecis bakom hörnet där vi parkerat bilen, så vart helt perfekt (y) ;).

Vi gick och shoppade i några timmar, eller jag shoppa, Mattias följde med och var smakråd och kassbärare som ingick i presenten ;)

Mattias på plattan, håller mina kassar :D (Hitta mycket snyggt!)

Det var sjukt mycket folk där så det tog lite tid att kolla i varje affär, ;P men vi tag en fika paus.

Massa folk


Sen när all shopping var klar gick vi tillbaka till hotellet och de var jätte mysigt! :)

Vårt rum



Sen vart de bad med massa tända ljus och glas med cider & öl, jätte mysigt! <3

Jag och Mattias, men jävla blixt att förstöra :P

Älskling

Jag

Vi åt middag på en resturang sen på kvällen, det var meningen att vi skulle ta ett lugnt mysigt ställe, men de vart visst inte de :P När vi kom dit så var de först 45 min vänte tid, så vi satte oss och tog en drink, sen när vi äntligen fick vårt bord så trodde vi dom skulle komma och ta beställning av oss, så vi satt där ett bra tag, sen såg Mattias massa andra som gick och beställde mat sen, så då kom vi på de efter typ en kvart ;P  haha! Mattias gick för att beställa mat, och när han beställde så började dom göra maten precis framför honom, så de vart rikigt coolt. Att man fick se hur dom gjorde de och allt. Det var ett ungdommsställe vi var och åt på, för mycket folk som antagligen skulle festa. :P


Vårt hotell igen.

Sen idag så vaknade vi rätt tidigt ändå, vi gick ner och åt jätte god frukost, massa blandat, åt tills jag var proppmätt ;)


Jag i bilen hem

Sen åkte vi, vi åkte Uppsala vägen eftersom vi skulle hälsa på Stefan på vägen hem och se hur han bor i sitt nys studentrum, var jätte fin och trevligt att träffa honom en sväng. :)
Sen på hemvägen stannade vi även vid Vega pizzeria och köpte pizza, så himla gott!

Och nu är vi äntligen hemma. Eller äntligen och äntligen, men alltid bäst att komma hem efter en sån här bra helg! :)

Bilder på kläderna jag köpte i Stockholm kommer i nästa inlägg! (y) 

Pussss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0