Tandläkaren/Fika

Filmen igår var sjukt bra, den rekommenderas verkligen! :D Efter bion gick jag och Mattias till Kingen och tog en varsin öl, mys var de! Sen när vi kom hem var jag helt slut, somnade nästan på soffan. Så jag la mig tidigt.. Idag gick jag upp tidigt för mamma skulle hämta mig kvart över 6 imorse, för vi skulle till Norberg där Stefan skulle skjutsa mig och Rebecca till västerås och till tandläkaren. Så nu spääner mina tänder som fasen, gör skit ont! Men dom säger att de inte är allt för långt kvar nu iaf, SKÖNT! Vill få ut skiten nu ;)


Emelie och Jag

Så nu sitter jag på jobbet igen iaf, efter jobbet ska jag upp till stan och möta Emelie A för att ta en fika, trevligt. Sen blir de träning ikväll! :D

Pussss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Puuuusss hjärtat! <33

2010-10-14 @ 22:03:27
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0