Det vart...

Igår kom Vickan över till mig och Mattias och åt lite pizza och var pratade massa :) Sen kom Ersson och Peter över också och dom började dricka lite. Själv fick jag vänta i spänning tills kl vart 8 då jag skulle få reda på om jag skulle jobba natten eller inte, men jag vart ledig, så minuten över 8 tog jag min första cider. Jag och Vicka skulle till Torino och köpa groggvirke, och hon skulle skjutsa mig, hahaha, vilket gick rätt bra ändå ;P

Sen var det dags för krogen, vi mötte upp Melinda på vägen ner och så vart det Star Hotel. Dansa massa som vanligt och köpte lite drinkar =)


Jag och älskling :)<3


Melinda och Vickan :)


Det var jätte mycket folk ute igår, brukar inte vara så mycket folk ute en vanlig dag som igår :P men kul :D


Jag och Vickan igen ;)

Pussssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0