..

Sitter på jobbet nu, och ska snart börja jobba igen J Idag efter jobbet ska jag upp till Frisörsalongen och prata lite med dom, sen ska jag & Mattias och storhandla, det behövs! Vi skulle egentligen gjort de igår, men jag var så trött så jag sa att jag skulle bjuda han på mat ist, så vi åkte till Åkes och åt hamburgare ;)  Så där slapp jag handlingen, men idag är det dags, måste ju göras!

 De känns inte som jag är 19 år, haha, känns ingen skillnad. 17 och 19 är värdelösa år ;P

Jag är sugen på att hitta på nått roligt med min älskling idag också, kanske bowla, bada, bio, hmm. Vet inte än, vi hittar nog på nått roligt :)  

 


Kommentarer
Postat av: rebecca

Vad var det du jobbade med? :)

Söt bild!

2010-09-14 @ 14:57:01
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0