Fredag

Halloj :) Nulängtar jag tills jag slutar så jag får komma hem och träffa min fina Mattias, umgås lite med honom innan jag far till Hedemora på fest hos Cilla (y) :) Det blir bolaget och fixa mig när jag kommer hem också! Jag och Natalie var upp på stan på lunchen idag också ;P haha, jag köpte ett par skit snygga leggins, ( bild kommer sen )kanske har dem ikväll, får se ;) Jaja, nu är det fredagsfika, sen blir det bara jobba 40 minuter till :) Skönt!

Juste. Ändrade planer för vart jag ska jobba i helgen, skulle jobbat i Hedemora på krogen på Lördag, men fick nyss veta att dom hade gjort om så jag kommer bli på kingen ist :) Skönare de ! :)

Skriver mer senare! Pusssss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0