Hjärta

Åh jag är så glad över mitt liv nu!

Jag har en helt underbar pojkvän som jag älskar över allt annat, och bestämt mig för att leva med livet ut. Jag har två jobb just nu, och är glad över att jag har jobb om dagarna, att jag tjänar pengar. Att jag delar en lägenhet med mig älskling, att vi ha det så fint och de är så mysigt, precis som jag vill ha det. Vi storhandlar mat, betalar räkningar, hyra, el och massa mer. Man har mer ansvar, och de känns så bra även de!
Jag har fått så många nya underbara vänner, även mina gamla vänner, och jag tycker om alla så mycket! Hittar på så mycket roligt med dem. :) Och min fina familj som alltid kommer stå närmast om hjärtat. Skulle vara konstigt om jag inte vore nöjd va? :)




Kort från The Studio

:)


Kommentarer
Postat av: rebecca

Gud vad roligt att läsa!! Grattis :) Du förtjänar att vara lycklig!



svar: haha den såg ju jätte ihopklippt ut! :D

Ja men precis. Jag håller tummarna för dig att de verkligen håller va de sagt nu :)

2010-09-30 @ 00:13:57
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sv: Tack sötnos :*

Jag vart jätte nöjd över byrån faktiskt :D <3



FINA DU!

2010-09-30 @ 11:29:09
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0