Uppdatering

Nu sitter jag på jobbet och jobbar som vanligt, har en liten rast nu så passar på att skriva ett inlägg. I Måndags var det fullt hus hemma hos mig och Mattias, Mamma och alla barnen var där, mormor, morfar, Moster Eva, Moster Marie, Morbror Magnus, och tre kusiner. Jag fick pengar, blommor, halkbanan sen när jag tar körkort, lite smycken och lite mer :)

 I tisdags kom det också folk efter jobbet för att fira mig och min bror. Då kom pappa, Anna och mina andra syskon, Faster Sara och tre kusiner. Då fick jag mer pengar och presentkort :)

 Av Mattias fick jag en hotellnatt mitt i Stockholmcenter, då vi ska äta på fin restaurang, shopping och mys på hotellet :) <3

 Och idag kommer Mattias föräldrar och ska fira mig också efter jobbet :)

 Är skapligt slut efter den här veckan :P Hade tänkt ta de lugnt i helgen, men det blir jobb båda nätterna. Så inge lugnt för mig heller ^^.  


Lägger in en bild från mig och älskling från i Lördags :)

Nu ska jag fortsätta jobba :)

Pusss, skriver mer ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0