Blah blaa blaah

Har luncccch nu och jag saknar min vän Ida nu, nu får hon ta och komma hem så vi får umgås! <3
Var en trevlig kväll igår, efter jobbet så åt vi sen kom Therese hem till mig och vi skulle bränna lite skivor och fixa musik till hennes födelsedagsfest, vilket gick lite sådär ;D haha tog så jäkla lång tid att klippa och klistra in, hitta rätt osv. osv haha, men en skiva gjorde vi iaf ;)

Jag längtar till på fredag då Therese har sin fest, kommer nog blir jätte roligt! :D


På tal om något helt annat..
Hur mycket tror ni Fredrik Reinfeldt tjänar i månaden?



Jo, han tjänar ca 140 000 kr i månadern!

Shit vilka jävla pengar, fast man får ju tänka att typ halva befolkningen inte tycker om honom, så ett krävande jobb och därför mycket pengar. Hm..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0