Borlänge

Kom precis hem från Borlänge. Jag och Mattias var först in på Lager70 och kikade lite, jag var sjukt sugen på att köpa dom här byxorna, men jag vet inte om jag passa i hög midja. Tycker att det är himla snyggt på vissa. Men osäker på mig, så jag köpte inte dom. Kanske blir en annan gång :P




Jag köpte iaf dom träningsbyxorna på högra bilden. Skönt att ha när man tränar! Sen åkte vi och åt på Burger King och se åt vi glass i solen. Sen köpte vi även ett nytt handfat till toaletten på biltema. Skönt att vara hemma nu!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor



Hälsningar Jessica

2011-04-25 @ 19:15:38
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt dem sitter :D

2011-04-25 @ 20:37:52
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0