Dag 05 - Mina bästa vänner

Mina bästa vänner

Den här frågan tycker jag är jätte svår, för jag har så många underbara vänner och alla är bäst på olika sätt. Men jag kan ju inte skriva upp en lång lista så jag lägger upp dom allra närmaste, dom personen jag varit närmast.



Mattias, min pojkvän och min bästa vän som jag berättar allt för!
Ida, stöttar alltid, finns alltid och kan prata om allt för henne.
Anna, har alltid vart min bästa vän, delat så himla mycket tillsammans, vi kan prata om allt!
Vickan, finns där för mig i alla lägen och ställer alltid upp.

Men sen som sagt har jag så många andra som står mig nära också, men det vet ni att ni alltid är i mitt hjärta fast jag inte skriver upp alla på bloggen.
Har lagt upp liknande inlägg förut men nu kom det igen :)


Kommentarer
Postat av: Vickan<3

Ååå shit vad glad jag blir mitt underbara hjärta<3 Kmr alltid finnas för dig min Emelie<3 Ringer dig strax!! Älskar dig så mkt

2011-04-07 @ 18:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0