My Girls

Igår efter jobbet kom Amanda och Elisabeth till mig, vart lite prat om allt och inget :) Trevligt. Vi gick ner till parken där det skulle vara någon utförsäljning, jag trodde det skulle vara begagnade kläder med det var det inte. Kläderna låg i förpackningar och vissa var inplastade. Jag hittade iaf ett par byxor dom jag köpte. Dom skulle kosta 599 kr tror jag men jag fick dem för 199 kr . Så det var bra. Fast fick kämpa som tusan i ”provrummet” för att kunna knäppa knapparna på byxorna. Haha. Alltså det var inte för att dom var för små, utan knappen var så mycket större än hålet. Sen när jag frågade en som jobbade där om det verkligen skulle vara så, då testade han att knäppa och såklart gick det jätte lätt för honom :P Sen drog Amanda & Bettan vid tio tiden, så då var det bara natta sig.

Gamla kort på mig, Elisabeth och Amanda


Idag efter jobbet ska jag först gymma! Och idag SKA jag gymma, redan bestämt ;) Men äta först. Kvällen sen vill jag ska bestå av toast, milkshake och en bra film!





Nej nu ska jag gå och äta min matlåda innan jag ska fortsätta jobba. Pussssss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0