Uppdatering

Dålig uppdatering igår men ska berätta lite nu. Efter jobbet igår mötte jag Emelie L på stan, vi tog en fika och snacka lite skit :) Sen följde hon med hem en sväng innan hon skulle hem. Precis när jag och Mattias var på väg ner till gymmet ringde Stefan och fråga om dom kunde komma förbi, så Stefan, Emma och mormor kom förbi och de var trevligt. Mormor hade bakat bullar och köpt godis till oss, sen fick vi en present. Det var en matlagningsbok, verkar jätte bra! Sen efter det gick vi iaf ner till gymmet och jag invigde mina mys träningsbyxor ;) Träffade Jessica där nere på löbandet också, så vart massa prat eftersom vi inte setts på länge. Och gick väldigt länge. Nu kommer jag inte ihåg hur långt, men gick i 57 min iaf :P Sen tränade jag lite mage innan vi gick hem. Gjorde lite soppa med vitlöksbröd till och satte på en film. Mys.

Idag är det sista dagen på jobbet som jag vet just nu. Kommer ev inte jobba nu på tre veckor, men sen börjar sommarjobben och det är nästan 100% säkert att jag får de iaf.. =)

Imorgon är det lördag och sista April. Min lillasyster fyller år, det blir ev grilla med folket som vi ska med till Salacrusingen. Hoppas det blir en bra helg! =)


Ett kort på mig för någon månad sen


Kommentarer
Postat av: Becca med C

Nu är jag äntligen tillbaka efter ett långt blogg-break! Jäättesnygg halsduk! Var har du köpt den :)? Kramisar

2011-04-29 @ 14:31:18
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0