Födelsedagsparty

Fredagen vaknade jag med huvudvärk och ont i halsen så sjukanmälde mig och var hemma och vila. Sen vid lunch släppte huvudvärken så jag ringde chefen och fråga om jag skulle komma ner och jobba några timmar, men det var lugnt. Fick även reda på då att jag fick ännu mer jobb. Ända till juli 2012 :D Känns super att ha jobb ett år framåt iaf!
:) Iaf så fyllde mina vänner Elisabeth och Vickan 20 år också! GRATTIS!!!<3
Så gick dit på förfest innnan vi gick ner på krogen och dansa. Jag tog det dock rätt lugnt med tanke på att jag inte mådde så bra.
Glömde kameran så får sno lite bilder från dem sen när dom lägger ut. Nu har jag bara snott ett kort från min Emelie! <3

Emelie A, jag och Emelie W =)



Kommentarer
Postat av: Emelie

PUSS fina, finaste du!! <3

2011-08-08 @ 13:49:04
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0