Grillning/Kingen

Igår efter jobbet åkte jag och Mattias till Anna, Elin och Elsa där det vart grillning, jätte god mat vart de och fick smaka massa goda saker efter maten också. :) Dom har vart i Holland så dom köpte med mitt favorit pålägg till mackor och jag fick en burk sånt hem :D



Sen åkte vi hem där min syster Rebecca väntade, jag bytte om och gick ner till krogen för att dricka några öl med Camilla. Dåligt väder men riktigt trevligt var de :)

Camilla :)

 

Nu har en till jobbardag gått och på lunchen var vi på min avdelning til Gränden och åt lunchbuffé. Jag tog pannkakor, åt himla mycket. Mums!

 

Nu ska jag sätta igång med maten här hemma också, blir kyckling och ris med currysås.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

det går jätte bra :) en sak är såld så det får bli snart så dom inte försvinner :) PUSS!

2011-08-11 @ 18:11:54
URL: http://thiildiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0