Ny telefon

Först jätte glad imorse för jag hade möte med min chef och fick höra massa glada saker, bla jag får förlängt jobb till januari. super bra! :D Men sen slutat av dagen vart inte lika kul, min telefon dampa ur totalt! Så efter jobbet gick jag till källarn och köpte ny tele. Vart en LG det också. Problemet var bara att jag inte kunde föra över ala mina kontakter till nya telefonen, så jag och Ida har ållt på och krånglat med det där i en timme och skrivit över alla nummer till datorn iaf, så nu är det bara att skriva av alla till min nya telefon sen, men det är ett senare proplem ;)

Nya telefonen



Gjorde lite mat, korvstroganoff till mig, Amanda och Ida. IDa har precis gått och prata precis i tele med älskling, saknar honom! '(

NU ska iaf jag och Amanda sätta på en film och hoppas på att den är bra. :) Mys <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0