Pretty Little Liars

Sitter på jobbet nu och har lunch, är så himla trött idag, grannarna firade lilllördagen ordentligt i natt. Efter jobbet åkte vi till elgiganten igen och bytte min dator för det var nå fel på högtalarna.. (och nu verkar det som det är de på den nya med.. ska och höra med dom idag också! ) sen åkte vi och handlade lite, gjorde god mat, sen klippte jag Mattias hår. Jag packade mer saker till Kreta och sen har jag börjat kolla på en tvserie på datorn. Tycker
den är jätte bra, men MEN inget slår ju Andra avenyn! ;)

Pretty Little Liars
heter serien iaf.




Kommentarer
Postat av: Amanda IA

Åh har du hittat den å ladda ner ? vart :) ? har letat massa för jag har inte sett första säsongen.

2011-08-26 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0