Utsund

Ont i huvudet! :( Började med halsen redan igår, nu äter jag halstabletter och huvudverkstabletter och hoppas det blir bättre. Har inte tid att vara sjuk!

Precis gjort tacogratäng och tog en prattur med Ida :) Kollar family guy nu och snart ska vi se på film :) Min bror och syster är här också!

Juste fick ett fodral till min mobil idag på jobbet av en kollega. Super snällt, jag som behövde en och allt :)

Diekt efter jobbet åkte jag, Mattias och Amanda till utsund också och låg och stekte lite, skönt.








Kommentarer
Postat av: LINDA

Ser jättemysigt ut i solen! :) Mycket fina bilder!



Är allt bra med dig?

2011-08-05 @ 19:27:30
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0