Julbord

Fredagen var lite stressad. Fixade oss på lunchen eftersom vi skulle åka mot Stockholm halv tre direkt från jobbet. Men det gick bra, sista timmen på jobbet innan vi skulle åka kändes som en evighet.. haha man ville bara sluta direkt och åka iväg.

På bussen vart det fullt ös direkt, chaffören var snäll och satte musiken på topp, började dricka och poppa musik hela vägen, rolig bussresa med jobbet! :D

När vi kom fram var de flesta runda om fötterna och humöret var på topp det också! :) haha.

Fick champagne när vi kom dit och lite mingel vart det innan vi satte oss till bords. Var god mat och jag drack massa rödvin :o Som jag i vanliga fall inte brukar göra.. haha men då tyckte jag det var helt okej! Avlsutade kvällen med massa dans. Sen åkte vi med bussen hem på natten. jag somnade direkt och sov hela vägen hem.

Tack alla inblandade för en toppenkväll!


Jag och Cilla på väg i bussen

Jenny, Angelica & Jessica

Vi drack lite absolut Vodka också

Emma, Pia & Pernilla

Anders, Krille, Cilla & Niklas

Stannade en sväng utanför hotellet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0