Kupolen/Kings Arms

På Lördagen gick jag upp tidigt (fasten man var skapligt bakis) haha.. Corre kom och hämtade mig kl 11 och vi åkte till Borlänge och där vart det shopping på Kupolen, vi åkte även till Lager 70. Jag köpte ett par skor till mig och ett par jeans. Köpte också lite julklappar.. Bilder kommer senare på det jag köpt (kommer dock inte lägga ut de julklappar jag köpt, eftersom jag vet att mina syskon läser min blogg ;) ) Var en riktigt trevlig dag med Corinne.


Sedan körde hon hem mig och Ida kom över till mig. Vi började fixa oss och ölen kom fram igen. Satt och pratade om allt, var längesen hon och jag gick ut, så det var på tiden nu ;)
Mot natten gick vi ner till Kingen där vi mötte upp våra pojkar Mattias och Anders.  Vart dans hela kvällen och det var sjukt mycket folk, skoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0