Tisdag

Kändes konstigt att gå första dagen till jobbet en tisdag.. har trott det var måndag hela dagen.. haha! Iaf efter jobbet gick jag upp på stan en sväng och inhandlade Mattias födelsedagspresent... åh vill ge den nu juuu! Drygt två månader kvar tills han fyller år men passa på idag när det fanns mycket fynd! Sen hem och gjorde kassler och ris med sås. Mums! (men åt för fort så nu har jag en jävla magvärk!) Aja.. nu är älskling på gymmet så jag ska krypa ner framför tvn. Och imorgon blir det bio, ev förbi plushuset och se om man hittar någon nyårsklänning och handla lite mer fynd på mellandagsrean.


Ett kort på mig och Mattias från semestern 2010


Kommentarer
Postat av: Anna

SV: åh har du? jag har på mig dem nu och de är helt underbara :D <3

2011-12-27 @ 20:45:18
URL: http://dancelikeme.blogg.se/
Postat av: Molin

Härlig bild!

Har du haft en bra jul? :)

Kola gärna in på min blogg igen nu när jag börjat blogga igen :)

Kram

2011-12-28 @ 16:31:13
URL: http://molinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0