Vinnaren Idol 2011

Haft lite dåligt med tid att uppdatera.. men i torsdags höll vi på att koppla in diskmaskinen hela eftermiddagen, och vi fick igång den, så jäkla skönt att äntligen ha en diskmaskin igen !! :)

Fredagen gick bra på jobbet, när vi kom hem gjorde vi spagetti och köttfärssås, mums!  Det vart Idol till de och Vickan kom förbi och kika på det med oss.
Amanda Fondell vann Idol 2011!! Härligt! Hon var bäst under finalen tycker jag.



Jag fattar inte hur vissa folk kan se ner på henne så mycket, visst hon har en speciell stil, och är egen. Men hon har en jävla bra röst och sticker ut ur mängden, det är därför jag tycker hon är så bra. Om jag hör henne på radio så kommer jag höra att det är Amanda på en gång, är Robin ex. på radio så skulle jag nog inte känna igen hans röst eftersom han har en sådan vanlig röst. Men Robin är ju såklart också jätte bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0