Dag 15 – Mina drömmar

Mina drömmar

Jag drömmer för det första om att få ett bra jobb med fast anställning och att jag trivs. Jag skulle helst vilja jobba med barn, förskolelärare kanske. Problemet är att jag inte har betygen som krävs ännu för att utbilda mig till det. Sen drömmer jag om att köpa ett hus med Mattias, renovera upp det till ens eget hem. Vet faktiskt inte än om jag vill bo kvar i Avesta eller inte, skulle vilja bo i lite större stad som Uppsala, Borlänge osv. Men ändå inte för stort, skulle aldrig klara av att bo i Stockholm eller Göteborg tror jag, för stort. Men vill inte heller flytta ifrån allt som man har här, alla vänner, släkt och vänner.

Jag drömmer om att skaffa tre barn, kanske en hund (någon hund jag inte är rädd för ;) haha.)

Drömmer om att resa, att ha pengar och kunna åka runt och se världen. Har bara vart utomlands två gånger (turkiet två ggr), och det var väldigt längesen, så nu är det dags snart. 

Drömmer om att få leva med min fina Mattias resten av mitt liv, att han kommer älska mig livet ut! <3 


Ett kort från när Elin & Elsa fyllde år i somras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0