Krogen

Igår åkte jag först till Ida och drack en öl där medans hon fixade sig, sen gick vi över till Micke och träffade Vickan, Melinda och Josse med andra, där vart de fest vi drack och lyssna på musik :)

Sen gick vi ner till krogen där det var dans för hela slanten ;) var jätte kul att komma ut och dans med mina vänner! :) Efter krogen mötte jag upp Mattias som var på annan krog så gick vi hem tillsammans. Lyckad kväll! :)

Lite bilder från gårdagen kommer nu.


Vickan och Jag

Igen :)

Vickan Melinda och Ida

Jag och Ida

Amanda och jag

:)

Frida och Vickan

Jag och Vickan

Vickan och Amanda

Jag och Therese


Nu ska jag och Mattias gå och äte pizza på Vega som alltid  ;)

Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0