Lunchhhtime!

Har lunch nu på jobbet så och jag är helt slut, har jätte ont i huvudet, och är förkyld, halsont igen ! :( Verkar inte som jag vart helt frisk sen sist, det kommer och går hela tiden, så otroligt jobbigt! Aja, lär försöka jobba ändå. Efter jobbet ska jag åka till Malin och hämta lite produkter (forever). Och jag har beställt (eller rättare sagt, Mattias har betalat den <3 ) en ny foudation från forever, jätte bra är den, lägger ut bild på den sen, den är jätte skön! Det lir inge klumpar eller nått. :) Aja, nu ska jag publicera vinnarna för veckans blogg, sen jag jag gå och lägga mig i vilar rumet under min lunch, kanske jag nlir piggare av de! :)

Pusss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0