Vad tjänar kändisar?

Det är helt sjukt hur mycket pengar vissa personer kan tjäna. Jag skulle gärna vilja ha in dom pengarna på mitt konto. ;)



Zach Braff - SCRUBS

Han spelar Dr. John Dorian i den kända sjukhusserien Scrubs.
För varje avsnitt tjänar han hela 3 miljoner kronor!





Charlie Sheen - Two and a half men
Charlie Sheen spelar huvudrollen i en tv-serier, Two and a half men.
För varje avklarat avsnitt får han 7,2 miljoner kronor!



Eva Longoria - Desperate Housewives

I Desperate Housewives spelar hon hemmafrun Gabrielle Sollis.
För det får hon 3,3 miljoner kronor per avsnitt.


Daniel radcliffe - Harry Potter
När Daniel spelar in EN Harry Potter film tjänar han runt 100 miljoner kronor.



Jennifer Aniston - Vänner 
Jennifer aniston har en total förmögenhet på cirka 770 miljoner kronor.Men sen så tjänade hon också 7 miljoner kr för varje Vänner-avsnitt under det sista säsongerna.



Kommentarer
Postat av: CillaaH

du är babe <3 vad gör du nu ihelgen då? blir de utgång imorgon lr? <3

2011-02-25 @ 19:08:54
URL: http://cillaah.blogg.se/
Postat av: CillaaH

skulle ha gått ut imorgon men blir lugnt för mig. Men jag får se till och komma å festa hos/med dig snart :D Idag blire bowling, hehe. pussss babe<3

2011-02-25 @ 19:13:57
URL: http://cillaah.blogg.se/
Postat av: stefan

lite komiskt att ingen kommenterar något som har med inläggen att göra :)

2011-02-28 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0