Kärlek

Tänkte bara lägga in ett ilägg om min fina älskling! Satt och tänkte på honom nu så lär skriva av mig lite. Mattias är och förblir alltid mitt hjärta! Han är det bästa som finns och har aldrig känt såhär för någon förut. Jag är så glad över att jag hittat en sån fin och underbar kille som han. Är så glad när jag är med honom, behöver bara ha han i närheten så är jag världens lyckligaste tjej. Jag ser min framtid med honom, min man genom livet som Emelie Öhman. ;)

Många säger att vi bråkar så mycket och förstår inte att vi fortfarande håller ihop, det tänker även jag och Mattias ibland, (har hänt) men ändå är vi tillsammans än idag och det har snart gått 2 år, det lär betyda något, äkta kärlek!

Eftersom jag flyttade in hos honom så tidigt, (bodde hos han nästan innan vi ens var tillsammans) och vi inte kände varandra innan så har vi lär känna varandra bara mer och mer efter vägen, och då är det klar det blir tjafs om småsaker. Men jag älskar honom så oerhört mycket och vill alltid vara med honom.

Min Mattias är det bästa som hänt mig, och det kommer det alltid att vara! <3 13-03-2009, datumet då jag började leva på riktigt!  

Jag och älskling i somras på semester.



Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Håller verkligen med

Ha de fint

kram

2011-01-26 @ 23:54:42
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: CillaaH ♥

Du är babe

2011-01-27 @ 19:23:30
URL: http://cillaah.blogg.se/
Postat av: daniella

Vacker bild!

hoppas du får en fin söndag söta du :)

2011-01-30 @ 11:36:42
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0