Nytt år!

Vart ett bra nyår, det var meningen att jag och Mattias bara skulle ha en lugn nyår med film och mys, men vart utgång ändå :P

Först gjorde vi god mat, kött, klyftpotatis, bea och sallad med tända ljus, jätte myyyys! <3



Sen fixade vi oss och folk kom till oss på förfest innan vi gick på krogen. :)


Outfiten för igår, ser lite ihop krypt ut, men haha :P

Emelie, Malvina och Viktoria

Ellen

Jesper och Jessica

Emma och Jimmy

Viktoria

Jesper, Jessica och Frida

Ellen, Camilla och Jocke

Viktoria och Therese

Emelie och Malvina

Jag och Emma

Frida och Mathilda

Linus och Johanna

Therese och Jag

Mattias

Vart en massa dans på krogen och full blev man, känner mig dock inte så bra idag bara, huvudet värker och är skit trött, så nu ska jag nog vila lite igen sen lär det städas här hemma :P

Pusssssss


Kommentarer
Postat av: Alexandra - ♥

Vilka roliga bilder! :)

2011-01-02 @ 00:20:48
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0