040711

Filmen igår tyckte jag var bra (kronjuvelerna), tyckte det var lite hemsk i början, eller ja hela tiden. haha kanske för jag är lite kräsen när det gäller sånt där. De negativa i filmen var att björn gustavsson och Bill skarsgård knappt var med under första halvtiden i filmen, var bara andra skådespelar som spelade dem. Men bra var den ändå :)

CPblogg.se, går inte att ladda upp bilder heller! ! !

Gick iaf bra på jobbet idag också, hann med allt jobb vi behövde idag fasten jag trodde vi skulle få massa att göra, så det kändes skönt :) Efter jobbet gick jag och Mattias till banken för ett möte. Gick bättre än väntat! :)
Åt på donken efter, nu är vi hemma och har precis tagit mig en dusch nu innan Johan Falk börjar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0