Eskilstuna, Parken Zoo

Hemma igen från en super härlig helg i Eskilstuna.
Lite sammanfattning. Fick sluta tidigare på Torsdagen så gick hem och packa det sista innan vi åkte i väg. Stannade på donken. När vi väl kom fram checka vi in på campingen, fixade med combi campen. Spela kubb, och bada.

Fredagen började med Parken Zoo på morgonen. Gick och kollade på alla fina djuren. Sedan gick vi och bada igen. Sen vart det shopping för mig och tjejerna, vi hittade en massa fint! :) På kvällen vart det Nattsaffari, var jätte spännande och intressant. Vi fick gå med en värd på zoo när det hade stängt. Där berättade hon om djuren och vi fick se vissa djur vi inte hade sett på dagen när vi var där. Avslutade kvällen med en film.

Lördagen gick vi till Zoo igen och kollade på vissa djur vi ville se igen. Sen gick vi till karusellerna där tjejerna fick åka av sig. Jag och Mattias låg i solen och stekte bara. Härligt! Åt på resturang sen grillade vi på kvällen. Vi gick och satte oss vid uteserveringen på campingen på kvällen där det var lite lekar. Avslutade kvällen med en film där också.

Söndagen gick vi och shoppade en sista gång innan det vart bad för hela slanten. Badade några timmar innan vi åt och åkte hemåt.

En super bra helg alltså! :) Och vädret kunde ju inte blir bättre, trodde det skulle regna hela helgen men solen stekte på!



Felicia, Viktoria och Amanda i Combi Campen

Mattias och Viktoria

Jag och Amanda
Viktoria

Vi satt i en stor toalett ;)
Amanda, Jag och Felicia där bak
Vi åkte Zoo express
Karusell
Grillning
Vårt boende


Jag och Amanda testade hattar


Badet


Lika? ;)


Trötta på vägen hem.



Kommentarer
Postat av: AManda

Men gud vad pinsamt :D jag sover ju med uppen mun ;P

2011-08-01 @ 15:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0