Harry Potter

Igår efter jobbet mötte mina syskon mig utanför jobbet, dom följde med hem en sväng innan dom gick ner mot stan för att gå på bio. Jag hann hen och vända innan Emelie H kom och hämtade mig, vi åkte och satte oss vid holmen en sväng och hade trevligt i solen :) Sen åkte jag hem och gjorde mat, ducha och bytte om. Sen gick jag och Mattias ner mot stan och mötte Emelie A och Chrille. Tog en öl på Trapper innan vi gick för att se Harry Potter sista delen, sisa filmen på bio. Den var jätte bra tyckte jag. Trodde den skulle sluta annorlunda, men vart bra det här också ;) tänker inte skriva hur jag tänkte eftersom jag antar att det är många som inte sett den än. Höhö :D






Har lunch nu och sitter på jobbet,
I eftermiddag ska jag och Mattias ev. till svärföräldrarna och fixa med Combi Campen inför vår lille semester.
Nej, nu ska jag gå och äta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0