Konfirmation

Tog en fika med Lanja och Malle igår var trevligt :) Sen hem och bytte om, så jäkla skönt väder till en början. Sen åkte jag och Mattias till lillsjön och la oss, vart rätt mycket moln där ett tag sen men lite sol fick vi också. Skönt! :) Sen åkte vi hem och såg på en film innan vi åkte till Ica och mötte upp Danne och Gärda. Handlade lite grillat och gottigheter så åkte vi och grilla. Mys!

Idag har vi vart på konfirmation och grattat Sanda, min kusin. Hon fick halsband och örhängen av mig & Mattias. Först var vi i kyrkan sen hem till Sara och Ove och åt mat och tårta till efterrätt, pratade och hade trevligt. Träffade min pappas moster också, det var kul eftersom man inte träffar henne så ofta. :)
Nu är jag, Mattias och Stefan hemma igen och kikar lite på tv. Blir nog en lugn kväll framför tv:n antar jag. Ledig imorgon också. Skönt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0