Uppdaterar helgen

Lite uppdatering nudå. I fredags vart det utgång med Vickan, Mattias, Joel, Ersson, Andersson, Stefan, Otto, först var vi hos mig och Mattias och drack, Anna och Stefan kom förbi en sväng också. Sen gick vi till Ewe och Rickard där det var fler folk på fest. Så fortsatte dricka där innan vi gick ner mot stan. Vi försökte komma in på star först, men vi skulle inte komma in eftersom det var så sjukt mycket folk där på studenthelgen, så vi gick till Kingen och dansa ist. Var en kul kväll, knäppte tyvärr inga kort men får hoppas det kommer ut lite kort sen på facebook eller nått :P (Fick ett kort av min bror från i Fredags på mig och Mattias)



På lördagen kom Elin och Elsa till oss halv sex på morgonen då vi skulle passa dem när pappa skulle iväg. Så satte på lite filmer åt dem, sen åkte jag, Elin, Elsa och Emma till Kupolen och shoppa lite. När vi kom till Borlänge började det regna lite smått och vi såg stora mörka moln över oss. Kom lagomt in till kupolen då det började ös regna, blixtra och åska. Vi stod i kön till McDonalds och hela kupolen släktes ner. Blixten slog ner i kupolen. SÅ fick vänta ett tag innan det började fungera igen. Tur de! Elin och Elsa hittade lite grejer och jag köpte två innen och ett par shorts. Bilder kommer sen! :)
Avslutade med donken innan vi tog tåget tillbaka till Avesta. Lagomt till vi kom hem kom pappa och hämtade tjejerna. Då hoppa jag in i duschen och gjorde mig klar tills Emelie och Chrille kom till oss. Sen åkte vi til Norberg, kärrgruveparken och dansa till Rock´n roll. Super kul!
Lägger ut lite bilder jag knäppt och Stefans kort =)







Jag och min söta vän Emelie gick upp en sväng på scenen där bandet spela och dansa loss lite också. Det var kul! Haha :D



Kommentarer
Postat av: mathilda

är det höga shorts du har på första bilden i detta inlägg? Vart har du köpt dem?:)

2011-06-12 @ 22:10:17
URL: http://thiildiiss.blogg.se/
Postat av: Emelie

Love uuuu :D <3

2011-06-12 @ 23:41:47
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0