Homosexuella

Ska homosexuella få gifta sig i kyrkan och adoptera barn?

Jag tycker självklart att det ska vara lagligt att alla ska få gifta sig i en kyrka och ha barn. Dom är ju vanliga människor dom också, men känslor och självklart ska dem behandlas lika. Men sen tycker jag att det kan vara fel men adoptionen också, eftersom samhället är som det är idag. Alla har sina fördommar och jag tror att barnet kommer må dåligt och antagligen få höra en massa skit av folk runt omkring.. Jag tror också att den skulle behöva en mamma i förhållandet också. Det är ju så det ska vara, en kvinna och en man i familjen. Men som sagt jag tycker att det ska vara lagligt men tycker man ska tänka ordentligt innan. vad som är bäst för en själv och för barnet! Och gifta sig i kyrkan tycker jag inte är nått problem alls. =)




Jag har inget emot homosexuellatet. Jag tycker man ska vara sig själv och våga kliva ur skalet om det är så! Jag tycker det är modigt och starkt gjort! Och jag tror att det är väldigt många som känner lust till samma kön men aldrig vågar testa. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0