3 mars 2011

Igår efter jobbet hjälpte jag älskling att skriva CV och Personligt brev, vi satt i flera timmar, och det vart riktigt bra! :) Efter de så åkte jag, Mattias, Therese och Anton till McDonadls och åt, mums. Sen hem och dom testa spela lite bilspel innan dom gick. Sen vart det sängen direkt, var så jävla trött hela dagen igår eftersom jag knappt hade sovit nått igår. Så imorse hade jag jätte ont i huvudet, så var hemma idag och vilar upp mig. Kommer ändå inte kunna jobba nå bra på jobbet när jag har så ont i huvudet. Men imorgon blir det jobb iaf!
Efter jobbet ska jag träffa Vickan, vi ska ha filmkväll med massa mys, sen på lördag blir det fest. :)


Gammalt kort på mig och Anna

Nu ska jag lägga mig och vila lite till! Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0